Opbouw van de onderdelen

 

 Op 3 maart 2006 is de "geboorte" weer een feit.... motorblok en frame zijn weer herenigd.




Op 5 maart 2006 alle oude kabels vervangen door nieuwe binnen-en buitenkabels.

Hier een kijkje op de oude versnellingskabels op het schakelhuis.

en het binnenwerk van het schakelhuis..

Het verschil tussen de oude en nieuwe kabel voor de beveiligingspal tijdens het rijden (deze zorgt ervoor dat de koppelingshendel niet is getrokken uberhaupt geschakeld kan worden). Officieel de bowdenkabel voor de schakelvergrendeling.

 


Hieronder een totaaloverzicht van de nieuwe kabels....

- 1) Schakelvergrendeling

- 2) Schakeling

- 3) Koppeling

- 4) Gaskabel

- 5) Kabel voor de vlotterbediening

 


Verdere montage (11 maart 2006) van onder andere:

- Electra

- Benzinekraan en benzineslang

- Beschermplaten

- Achterzijde rem en trommel

- Achterwiel en velg

 

 


Voorvork en spatbord zijn compleet (18 maart 2006)

 


Aluminium (geforceerde) luchtkoeling is nu ook aangebracht.


Achterspatbord en verlichting gemonteerd (19 maart 2006).

 

 

en het andere gedeelte (kleine schokbreker is nog niet afgemonteerd).

en als laatste het achtergedeelte.


De motor heeft vandaag weer voor het eerst (na zijn cylinderrevisie) weer gelopen. Een beetje van de blauwe walm is nog te zien op de achtergrond.


Het aanzicht op 25 maart 2006.

Schakelgedeelte is nu ook weer afgesteld en " ingevet " .

 


Scooter is nu geheel klaar en afgesteld, alleen nog een paar beugels die nog moeten worden weggebracht naar het verchroom-bedrijf (1 april 2006).